شکل گیری کارِ گروهی بین شرکت های حوزه تکنولوژی، رشد همه جانبه را در پی خواهد داشت + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شرکت مهندسی برنا گستران دانش، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یک شرکت دانش بنیان، به صورت تخصصی در زمینه سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه و روابط عمومی الکترونیک با طراحی و تولید نرم افزار اطلاع رسانی برنا رسانه، گام بزرگی را در جهت روابط عمومی و تبلیغات هوشمند برداشته و با بیش از 10 سال تجربه در این حوزه، با بیش از 580 سازمان دولتی و غیردولتی، از جمله وزارت نیرو ، دادستانی کل کشور، وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی کشور، شرکت ملی نفت ایران و... همکاری می کند. 

سیمین قربانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان است. او در گفت و گو با خبرنگار رکنا می گوید: با توجه به اینکه من در رشته نرم افزار تحصیل کرده ام، بخش عظیمی از تولید نرم افزار (حدودا 60 درصد) را شخصا انجام داده ام و سرمایه زیادی برای شروع نداشتم و بعد از اینکه این نرم افزار به عنوان تنها نرم افزار ایرانی در این حوزه شروع به کار کرد، سازمان ها حمایت کردند و از آن استقبال کردند. 

وی با تاکید بر اینکه 580 سازمان از این نرم افزار استفاده می کنند، می افزاید: وزارت نیرو، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و... از این نرم افزار استفاده می کنند. این استقبال به دلیل آن است که یک ابزار اطلاع رسانی هوشمند و ایمن محسوب می شود. ما در سال 1393 به عنوان هفتمین شرکت ثبت شده دانش بنیان در حوزه نرم افزار هستیم و معاونت علم و فناوری از ما حمایت های خوبی داشتند. 

سیمین قربانی در ادامه می گوید: به صورت تمام وقت حدود 15 نفر نیروی کار داریم و تعداد زیادی هم همکار در کل کشور داریم.

او در پایان تاکید می کند: اگر کار گروهی بین شرکت هایی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می کنند به وجود بیاید، به رشد همه این شرکت ها کمک می کند. در این شرایط، شرکت ها رقیب نخواهند داشت و هر کدام در یک حوزه خاص، مشغول به کار می شوند. 

کدخبر: 975478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟