آغاز ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی در استان تهران + لینک

به گزارش رکنا، قدرت اله شفیقی از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید "زین الدین" ویژه استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، تعداد 200 سهمیه با پیگیری استاندار تهران به این استان از سوی سازمان اداری و استخدامی اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح جزئیات بیشتر این آزمون تصریح کرد: در مرحله اول، تعداد 120 سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین 9 دستگاه استان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توزیع و به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز رسیده است.

وی عنوان کرد: این آزمون همزمان با  19 استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ 31 فروردین ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می‌توانند از تاریخ 25 بهمن ماه سال 1402  نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ دهم اسفندماه سال 1402 و با رعایت شرایط احراز، ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای اداری استان تهران گفت: کارت ورود به جلسه در تاریخ 28 فروردین‌ماه سال 1403 در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اظهار کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره درخواهند آمد.

کدخبر: 970973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟