اجرای بالغ بر 50 هزار تن آسفالت در سطح منطقه 17

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 ، رضا سیفی با اشاره به اجرای آسفالت گسترده در سطح منطقه، گفت: در سال جاری یکی از مهمترین برنامه های راهبردی شهرداری تهران در حوزه عمرانی، توسعه زیرساخت های معابر شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر پایتخت تعیین شده است. 

وی افزود: به همین منظور کارشناسان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه 17 نیز در راستای پیشبرد این برنامه به طور مستمر بازدیدهایی از نقاط و معابر سطح منطقه انجام می دهند تا معابری که نیاز به بهسازی و مرمت آسفالت دارند را شناسایی و در اسرع وقت نسبت به مرمت و روکش آسفالت آن، اقدام کنند.

شهردار منطقه 17، تصریح کرد: طی 10 ماه گذشته، 52 هزار تن آسفالت، در 177 معبر سطح منطقه اجرا شده است؛ در سال گذشته با تلاش همکارانم در منطقه، 40 هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده بود که در 10 ماهه سال جاری بنابر تاکیدات شهردار محترم تهران و با تلاش های مضاعف، این رقم به 52 هزار تن رسید.

سیفی افزود: بنابراین امسال نیز اجرای آسفالت در سطح منطقه نسبت به سال قبل هم، رکورد زده است که همه این اقدامات در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان و کسب حداکثر رضایتمندی آنها انجام شده است.

وی اظهار کرد: از بین 177 معبری که روکش آسفالت اساسی در سطح آنها انجام شده است، 37 معبر به صورت مکانیزه و 140 معبر به صورت دستی آسفالت، اجرا شده است؛ از مهم ترین معبرهایی که به صورت مکانیزه، روکش آسفالت اجرا شده است می توان به خیابان های ابوذر، حمیدعسگری، زمزم، شهسوار شمالی و جنوبی، غدیر قدرتی، ببری، اصغرنژاد و سجاد جنوبی اشاره کرد.

شهردار منطقه 17، گفت: این مقدار تناژ آسفالت، در مساحتی به متراژ 185 هزار  و 316 متر مربع اجرا شده است.

سیفی تصریح کرد: علاوه بر این 177 معبر، در معابر دیگری از سطح منطقه، روکش دستی مقطعی و لکه گیری هندسی اجرا شده است که از جمله مهم ترین این معابر، خیابان های جهاد و برزو هستند.

گفتنی است طرح جامع ساماندهی معابر شهری با اولویت مناطق کم برخوردار و عملیات بهسازی آسفالت معابر در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال در این منطقه ادامه خواهد داشت.

کدخبر: 969906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟