چمران: تولیدکنندگان موتور برقی باید به سمت انبوه سازی بروند

به گزارش رکنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 19 دی 1402، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص ورود موتورسیکلت‌های برقی، گفت: در بودجه سال جاری  شورا 700 میلیارد تومان برای خرید موتورسیکلت برقی اختصاص داد.

وی ادامه داد: برای شارژ موتورسیکلت‌‌های برقی مشکلی وجود ندارد و کسانی که این موتورها را دارند، می‌توانند در منازل خود نسبت به شارژ اقدام کنند البته باید زیرساخت‌ها هم در شهر فراهم شود.

چمران با بیان اینکه امیدواریم کارخانجات موتورسیکلت به سمت انبوه‌سازی در حوزه موتور برقی گام بردارند، گفت: با این کار می‌توانیم شاهد توسعه موتورسیکلت‌های برقی  در شهر باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگر سخنانش به ساختمان‌های ناایمن شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری دادستانی ساختمان‌ها شناسایی شده و البته برخی مالکان اقدام به ایمن‌سازی کرده و  تعداد ساختمان‌های ناایمن در شهر کم شده و امیدواریم الباقی هم ایمن سازی را انجام دهند.

وی در خصوص ایمنی برخی از بیمارستان‌های شهر تهران، گفت: تعدادی از بیمارستان‌ها قدیمی و ناایمن بوده و در لیست ساختمان های ناایمن به آنها اشاره شده و البته قرار است ایمن‌سازی در دستور کارشان قرار گیرد.

چمران در بخش دیگر سخنانش، گفت: پیشنهادی مبنی بر ساخت تندیسی از دختر کاپشن صورتی و  گوشواره قلبی از شهدای تروریستی کرمان به سازمان زیباسازی مطرح شده و قرار است المانی از شهدای حادثه تروریستی کرمان به ویژه دختر کاپشن صورتی ساخته شود.

کدخبر: 962104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟