چمران: طرح ترافیک جدید به امسال نمی‌رسد

به گزارش رکنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تهاتر هفت فقره از املاک شهرداری با وزارت ورزش بررسی خواهد شد، گفت: این املاک به جای ورزشگاه تختی برای آزادراه شوشتری تهاتر خواهد شد.

وی ادامه داد: دو ورزشگاه نیز از گذشته در اختیار وزارت ورزش بود اما از لحاظ ملکی واگذار نشده بود که امروز پس از تصویب، این واگذاری عملیاتی می‌شود.

چمران با اعلام اینکه امروز به دلیل تعدد پرونده باغات جلسه شورا در ساعت هشت صبح آغاز شد، افزود: بررسی گزارش حسابرسی و طرحی برای منطقه ۲۱ نیز در دستور جلسه امروز است.

وی با بیان اینکه مباحثی با اصنافی از جمله پارچه‌فروشان بازار پایتخت مطرح شد، اظهار کرد: این صنف تمایل داشت که در کنار شهر آفتاب، کارگاه‌های خود را دایر کند. ما دنبال این بودیم که نمایشگاه دائمی این محصولات برپا شود. تعدادی از اصناف خیابان امیرکبیر و لاله‌زار هم مایل به راه‌اندازی کارگاه و نمایشگاه بودند؛ اما اقدام عملیاتی انجام نشد.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: ما موافق این هستیم که انبارها خارج از محدوده بازار باشد و فروش در بازار انجام شود.

وی با بیان اینکه جزئیات طرح ترافیک هنوز به شورا اعلام نشده است، گفت: بعید به نظر می‌رسد تا پایان امسال طرح ترافیک آماده شود اما در سال آینده طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. استاندار تهران اعلام کرده که بسیاری از خودروها متعلق به تهران نیستند و برای مسافرکشی به پایتخت می‌آیند و باید ساماندهی شوند که ما درخواست کردیم بررسی‌ها در این زمینه صورت بگیرد. نظر بر این بود که به دلیل آلودگی هوا طرح جدید ترافیک سخت‌گیرانه‌تر باشد.

 

کدخبر: 960271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟