دیپلماسی هلال احمر علیه ماشین کشتار رژیم صهیونیستی

صهیونیست‌های جنایتکار با حمله به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی و کشتار کودکان و زنان، خوی وحشیگری و ضدبشری خود را به نمایش گذاشتند، جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی برای وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده قابل تحمل نیست و خانواده خدوم جمعیت هلال احمر هم از این قاعده مستثنی نمی باشد.

بعد از عملیات طوقان اقضی که با هدف دفاع از تمامیت ارضی نوار غزه و در پاسخ به ده ها سال زورگویی و کشتار مردم بی دفاع غزه از صورت پذیرفت رژیم صهیونیست ها برای جبران بی آبرویی و شکست غیر قابل ترمیم خود به صورت کور و فله ای مردم بی پناه غزه را مورد حملات سنگین و وحشیانه خود قرار داد.

حمله به مراکز درمانی و منازل مسکونی ، کشتار کودکان و بیماران موجب اعتراضات گسترده همه آزادی خواهان جهان علیه ماشین کشتار این رژیم منحوس و جعلی شد.

در این میان رییس جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی این نهاد بشردوستانه از هر تریبون بین المللی برای انعکاس مظلومیت مردم غزه سبوعیت رژیم صهونیستی استفاده کرد تا افکار عمومی جهان را نسبت به نسل کشتی مردم غزه و ماشین کشتار رژیم صهیونیستی بیدار کند.

رییس جمعیت هلال احمر در نامه‌ های مختلف به رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ و سایر نهادهای بشردوستانه و مقامات مصری بر بازگشایی مسیر کمک رسانی به مردم غزه تاکید کرد..

رییس هلال احمر جمهوری اسلامی بعنوان یک نهاد پیشرو در امر امدادرسانی بارها از امادگی این نهاد  برای راه اندازی چهار تا سه بیمارستان صحرایی شامل یک بیمارستان ۱۱۰ تخته و دو بیمارستان با ظرفیت درمان ۵۵ نفر به همراه تجهیزات و تیم‌های درمانی خود را جهت مداوای مجروحین اعزام و در نزدیکی مرز مصر و نوار غزه خبرداد.

کولیوند در نامه‌ای دیگر به رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، اعلام کرد، بیش از ۱۰ هزار تن اقلام دارویی، غذایی و معیشتی از محل کمک‌های اهدایی مردم تهیه و آماده ارسال به نوار غزه است.

تمام تلاش جمعیت هلال احمر این است تا بتواند به هر قیمتی که شده اقلام بهداشتی و درمانی را به مردم غزه برساندودر این رابطه نیز رییس جمعیت هلال احمر از همه ظرفیت های دیپلماسی این نهاد بشردوستانه استفاده کرده است

شاید بیراه نگفته باشیم که هلال احمر جمعهوری اسلامی تنها هلال احمر دنیا بود که در این عرصه ورود پیدا کرد تا بتواند در کنار امدادرسانی به مردم مظلوم غزه از ظرفیت و اعتبار جهانی خود برای مردم مظلوم غزه و روایت جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی استفاده کند.

 

 

کدخبر: 954148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟