مناسب سازی شهر نه فقط برای معلولان که برای سالمندی مسئولان هم نیاز است/ مناسب سازی هایی که خبر آنها می دهید، کجاست؟

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت شنبه ۱۱ آذرماه جلسه ای در سالن کنفرانس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، هادی سلیمی مدیرکل اداره معماری و شهرسازی شهرداری تهران، جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد سمن ها و جمع کثیری از مدیران انجمن‌ها، موسسات و فعالان اجتماعی حوزه معلولان با موضوع «مناسب سازی فضای کالبدی و مبلمان شهری تهران» برگزار شد.

در این نشست شهرام مبصر- از فعالان حوزه معلولان در این نشست ضمن انتقاد از شرایط شهر و بسترهای ترددی برای افراد دارای معلولیت گفت: مصوبات لازم اجرا برای بهبود شرایط زیست معلولان چه زمان قرار است اجرا شود؟

سخنان کامل شهرام مبصر را که به نمایندگی از جمعی از افراد دارای معلولیت در این جلسه سخن گفت می توانید در فیلم بشنوید.

شهرام مبصر در سال ۹۱با حمایت‌ و همراهی همسرش مؤسسه «پیام‌آوران ساحل امید» را به‌منظور توانبخشی، افراد معلول در حوزه گردشگری تاسیس کرد. ‌ نهادینه کردن صنعت گردشگری معلولان در جامعه برای ‌ارتقای سطح روحیه مثبت در افراد معلول و فرهنگسازی‌ و تغییر نگرش عمومی نسبت به گردشگری از اهداف این مؤسسه است.

 

کدخبر: 951790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟