امکان مشارکت تهرانی‌ها در تنظیم بودجه سالانه شهر با یک تلفن همراه

به گزارش رکنا، آیین آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» با حضور پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا،  عباس آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ، میثم مظفر، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شهرداران و رؤسای سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

مهدی چمران در آیین آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم»گفت: در گذشته مدیریت شهری در برنامه ریزی و بودجه ریزی ها از معتمدین و شورایاری ها در نواحی مختلف با  نظر خواهی و دریافت پیشنهادات، شهر را اداره می کرد که امروز، با طرح بسیار خوب «من شهردارم» همه مردم در امورات شهر خود سهیم و دخیل خواهند شد.

وی افزود: در گذشته عقب افتادگی های زیادی به وجود آمده و باید این عقب افتادگی ها را با برنامه ریزی صحیح، جبران کرده و رو به جلو، حرکت و پیشرفت کنیم. باید هر شهروند، به اندازه یک آجر در ساخت شهر خود را سهیم بداند و با دلسوزی و مشارکت در امورات شهری زیست بهتری برای همه مردم به وجود خواهد آمد.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: طرح «من شهردارم»، یک طرح کامل و جامع است که بر اساس آن، همه شهروندان می‌توانند با یک تلفن همراه، در تنظیم بودجه سالانه شهر مشارکت کنند. آنها می‌توانند با پیشنهاد، انتقاد و نظارت مدیریت شهری را در اجرای درست پروژه‌ها یاری کنند.

کدخبر: 951439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نور آذر
آیا این خبر مفید بود؟