پشت پرده جنایی ساخت سنگ قبر با طراحی آیفون 15 در ایران + فیلم

 

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، فیلمی از یک سنگ قبر با طراحی آیفون 15 در فضای مجازی منتشر شده است. خبرنگار رکنا با سازنده این سنگ قبر گفت و گویی داشت.

وی در مورد اینکه چرا این سنگ قبر و این طراحی را خانواده این متوفی انتخاب کردند اینگونه گفت:تصویر روی سنگ قبر، متعلق به یک فروشنده موبایل به نام فرشاد است که سال گذشته در مغازه اش به قتل رسید. این خانواده اولین کسانی بودند که این سنگ قبر را با این طرح سفارش دادند و در ادامه چندین سفارش با این طرح برای سنگ قبر دریافت کردیم.

وی در ادامه از یک خانواده گفت که همگی با هم در یک حادثه جانباخته بودند و برای هر کدام از متوفی ها یک سنگ قبر با طرح آیفون ساخته و بر سر مزارشان نصب شده است.

در پس زمینه این فیلم، تصویری از رومینا اشرفی دختر نوجوانی که در تالش به دست پدرش کشته شده نیز مشاهده می شود وقتی علت قرار داشتن آن سنگ قبر را جویا شدیم گفت: سنگ قبری که الان بر سر مزار رومینا اشرفی قرار دارد را نیز آنها ساخته اند.

وی در مورد قیمت این سنگ قبرها و جنس آنها  و قواعد نصب آنها در آرامستان های کشور نیز توضیحاتی ارائه داده که می توانید در صوت مصاحبه بخوانید.

روایت یک جنایت در مغازه موبایل فروشی در اسلامشهر

بد نیست در ادامه از جزئیات جنایتی گفته شود که وقوع آن به ساخت اولین سنگ قبر در ایران با طراحی آیفون ختم شد .

سرقتی خونین صبح هشتم فروردین ماه سال 1399  در یکی از مغازه‌های موبایل فروشی خیابان کاشانی اسلامشهر رخ داد که طی آن دو مرد با نقشه از پیش طراحی شده وارد مغازه شدند و صاحب مغازه موبایل فروشی به نام فرشاد ۲۷ ساله را به شدت زخمی کردند. دزدان خشن با سرقت ۵۰ گوشی موبایل گریختند.

با اعلام این خبر به پلیس ماموران پیگیر ماجرا شد و در نخستین گام از تحقیقات به بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه پرداخت. در بررسی‌ها روشن شد دو پسر جوان که به عنوان مشتری وارد مغازه شده بودند از تعطیلی سایر مغازه‌ها و خلوتی شهر به خاطر شیوع ویروس کرونا سوء استفاده کرده و پس از زخمی کردن صاحب مغازه و سرقت گوشی‌های موبایل از داخل گاوصندوق، به همراه همدست دیگرشان که در بیرون از مغازه مراقب اوضاع بود گریخته اند.

اهدای اعضای بدن قربانی

فرشاد که شاهرگ گردنش بریده شده بود با برادرش تماس گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به کما رفت و تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند. در این میان پدر و مادر فرشاد با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند و اعضای بدن فرشاد به چندین بیمار نیازمند اهدا شد.

با مرگ صاحب موبایل فروشی تحقیقات برای ردیابی عاملان جنایت خونین آغاز و سه متهم جوان در اسلامشهر ردیابی و بازداشت شدند. آن‌ها به درگیری با مرد موبایل فروش و قتل وی با انگیزه سرقت اعتراف کردند.

 

سنگ قبر با طرح آیفون 15

 

کدخبر: 940370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟