بر عدالت محوری در گزینش افراد در آزمون استخدامی وزارت بهداشت تاکید شد

به گزارش رکنا، دکتر بهروز رحیمی، در جلسه بررسی و هم ‌اندیشی آزمون استخدامی ، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به کرامت داوطلبان، عدالت محوری در گزینش افراد را بسیار حائز اهمیت دانست.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تمامی مراحل را ضروری عنوان کرد و گفت: جذب سرمایه‌های انسانی ارزشمند برای ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز کشورمان در صدر اهداف برگزاری این آزمون است.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه فرایند گزینش و کارمندیابی در تمامی نظام‌های اداری در کشورهای مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: پایبندی به اصل شایسته گزینی باید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مورد توجه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اینکه ماحصل عملکرد گزینش باید یک کارمند متدین، متعهد و اخلاق مدار باشد، تصریح کرد: همراهی و هم‌افزایی بیش‌ از پیش گزینش و حوزه منابع انسانی می‌تواند در تسریع جذب و به ‌کارگیری نیروهای جدید تأثیرگذار باشد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سنگر در هر سازمان سرمایه‌های انسانی آن است و امیدواریم با جذب 25 هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت در سراسر کشور را تسهیل کنیم.

کدخبر: 935771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟