چمران هشدار داد که نمایشگاه بین المللی تهران را زنجیر خواهند کرد!

بهه گزارش رکنا، مهدی چمران ؛ رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در جریان برگزاری یکصدوهشتادویکمین جلسه شورای شهر تهران به بی‌توجهی‌های مسئولان و دست‌اندرکاران نمایشگاه بین‌المللی تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در این محل اشاره کرد و گفت: ظاهرا مسئولان نمایشگاه خودمختار هستند و به کسی کاری ندارند و سرشان را پایین انداخته‌اند و نگاه نمی‌کنند که اطرافشان چه ترافیکی در ارتباط با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ایجاد می‌شود.

وی گفت: مسئولان نمایشگاه به‌گونه‌ای کار می‌کنند که کسی هم به آنها کاری ندارد. دادستان کل کشور، دادستان تهران، سازمان بازرسی، هر کدام به صورت جداگانه نامه و اخطار داده‌اند اما مسئولان نمایشگاه کار خودشان را می‌کنند و توجهی هم به این موارد و تذکرات ندارند.

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از این رویه از سوی مسئولان نمایشگاه بین‌المللی گفت: ما می‌توانیم طبق بند 20 قانون شهرداری عمل کنیم و اگر آنها نسبت به تذکرات، هشدارها و درخواست‌ها و خواهش‌های ما توجهی نداشته باشند، این نمایشگاه را زنجیر و آن را می‌بندیم.

چمران یادآور شد: سال 82 نیز ما جلوی این نمایشگاه خاکروبه‌ای ریختیم و ظاهرا باید بار دیگر این کار را به شکل دیگری انجام بدهیم و بنده از همین تریبون به آنها اعلام می‌کنم که اگر چنین اقدامی صورت گرفت از ما گلایه نداشته باشند.

کدخبر: 935090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟