با استعفای شهردار اسدآباد موافقت شد

به گزارش رکنا، حمیدرضا مرادی‌ضمیر اظهار کرد: بهرنگ دالوند شهردار اسدآباد ۲۸ شهریورماه استعفای خود را تقدیم شورا کرده بود که با تصمیم گیری نهایی بالاخره با استعفای وی موافقت شد.

وی افزود: با تصمیم شورای اسلامی شهر اسدآباد در حال حاضر برای انتخاب شهردار جدید به صورت موقت علی حسن امیدی از کارکنان شهرداری شهر به عنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد.  

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در نشست خبری بعدازظهر امروز اظهار کرد: شهردار در برخی از مسائل اجرایی بسیار عملکرد خوبی داشت اما متأسفانه از یک جایی به بعد بدون هماهنگی شورا به برخی از کارهای عمرانی شتاب بخشیده بود که موجب مخالفت و گلایه‌مندی ما بود.

قاسم شرکایی با بیان اینکه برنامه شورا در این دوره آینده نگری و اجرای پروژه‌های زیرساختی بوده است، یادآور شد: الکترونیک کردن و هوشمندسازی شهرداری و ایجاد درآمد پایدار از جمله درخواست‌های شورا بود که شهردار در این موارد کوتاهی کرد هر چند قول داد عمل کند و منتظر اقدامش بودیم اما تاکنون اجرایی نشده، تا اینکه بحث تقدیم استعفا از جانب شهردار به شورای اسلامی پیش آمد.

وی تصریح کرد: اهم استعفای تقدیمی شهردار به شورای شهر این است که فضای همدلی و همکاری در شهر وجود ندارد و علتی خاصی برای استعفای خود نیاورده است، اگر با شهردار همدل و همکاری نداشتیم، لوایح و درخواست‌های وی را هیچ گاه مصوب نمی‌کردیم.

بهرنگ دالوند در خردادماه سال ۱۴۰۱ رسما به عنوان شهردار شهر اسدآباد معرفی و انتخاب شد.

علاوه بر این بهرنگ دالوند ۲۲ سال سابقه فعالیت در شهرداری‌ استان لرستان را در کارنامه خود دارد و دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت است.

دالوند در دوره سوم شورای شهر شهردار درود و در دوره چهارم شورای شهر شهردار الیگودرز منتخب اعضای شورای شهر بوده است. وی در سال ۱۳۸۹به عنوان جوان‌ترین شهردار کشور توسط وزارت کشور تقدیر شده است.

کدخبر: 931614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟