۱۰۰۰ در راه مانده طی ۶ ماه نخست سال از سوی شهرداری خدمات‌رسانی شدند

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر تصریح کرد: در شهر تهران ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی دایر است که تعدادی از این پایگاه ها در سطح مناطق ۲۲ گانه و بخشی نیز در مبادی ورودی تهران مانند پایانه های مسافربری زیر نظر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در حال ارائه خدمات هستند.

وی افزود: پایگاه های خدمات اجتماعی در حوزه های گوناگون به منظور کاهش آسیب ها مشغول ارائه خدمات هستند که یکی از جامعه هدف های این پایگاه ها افراد در راه مانده است که گاهی از شهرهای گوناگون به تهران سفر کرده اند اما به دلایلی توان بازگشت به مبداء را ندارند.

احمدی صدر خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات به افراد در راه مانده، با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره)، خیرین و تعاونی های مسافربری و مسئولان پایانه ها، بلیت سفر برای این افراد تهیه می شود.

وی افزود: گاهی این افراد به دلیل مفقودی مدارک هویتی و بانکی، مشکلات اقتصادی، نداشتن بستگان و مشکلاتی از این دست، توان تامین هزینه ها و.... را ندارند که پس از تایید مددکاران از این خدمات بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، احمدی صدر در پایان اظهار کرد: برخی از این افراد به دلایلی که نیاز به محل اسکان به شکل یک یا دو روز داشته باشند از سوی مددکاران پایگاه ها شناسایی و به مددسراها راهنمایی می شوند.

کدخبر: 928889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟