آتش‌سوزی سرکان پلدختر پس از گذشت ۲.۵ ساعت مهار شد

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مهدی نصیری امروز ۲۴ شهریورماه با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس‌های دریافتی از طریق مدیریت شرکت نفت سرکان و عوامل محلی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در حومه منتهی به چاه شماره یک سرکان (روستای جلگه)، پیگیری‌ها جهت مهار آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های فرماندار پلدختر و دستورات ابلاغی، امدادگران و آتش‌نشانان در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند.

معاون فرماندار پلدختر خاطرنشان کرد: نخستین اکیپ آتش‌نشانی شرکت نفت سرکان رأس ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه در محل مستقر شد و در پی پیگیری‌های بعدی از طریق ستاد بحران شهرستان ماشین آتش‌نشانی شهرداری پلدختر و دهیاری افرینه نیز رأس ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در محل آتش‌سوزی حاضر شدند.

نصیری اضافه کرد: علاوه بر این ماشین‌آلات آتش‌نشانی پشتیبان در واحد شرکت نفت تنگ فنی و شهرداری پلدختر و نیروهای هلال‌احمر در حالت آماده‌باش جهت اعزام به محل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و آتش‌نشان بلافاصله با تجهیزات لازم عملیات مهار آتش را آغاز کردند، افزود: این آتش‌سوزی با تلاش امدادگران و آتش‌نشانان فداکار و خدوم رأس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به‌طور کامل مهار شد.

معاون فرماندار پلدختر ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما با توجه به وجود ادوات کشاورزی که در محل حادثه وجود داشت، خساراتی از قبیل سوختگی موتورآلات و لوله‌ها به کشاورزان وارد شد.

نصیری اظهار کرد: علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و از طریق نیروهای انتظامی حاضر در محل تحقیقات در حال انجام و قابل‌پیگیری است که در اسرع وقت اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد این حادثه فاقد عوامل انسانی باشد.

کدخبر: 928888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟