لزوم استفاده از چراغ خورشیدی در بوستان‌های تهران

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سردار"جمال  سلمانی"  در مرز مهران، اظهار کرد: حجم برگشت زائران اربعین که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده اند و در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع)شرکت کردند، پُرحجم ، روان و به سهولت انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی پذیرای زائران عزیز هستند، افزود: افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان برای پیشگیری از هرگونه حوادث جاده ای مستقر شده اند و با هرگونه حرکات و تخلفات حادثه ساز به شدت برخورد خواهند کرد.

 سلمانی ادامه داد: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران در موج بازگشت ارائه دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به اینکه زائران عزیز بعد از ورود به کشور حتما استراحت و خواب کافی داشته باشند، تصریح کرد: برابر داده ها و رصد های انجام گرفته، یکی از دلایل عمده تصادفات جاده ای "خستگی و خواب آلودگی" رانندگان بوده که زائران عزیز به این نکته توجه داشته باشند باید حتما بعد از ورود به کشور با استراحت کافی به سفرخود ادامه دهند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ، سلمانی از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و عزیزانی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اند با استراحت کامل در مکان های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهرهای خود باز گردند.

کدخبر: 924823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟