آموزش و پرورش: داوطلبان کنکور به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه کنند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، امیر تجلی نیا در این باره عنوان کرد: مشاوران متخصص، توانمند و مورد اعتماد در حوزه انتخاب رشته کنکور در پایگاه های انتخاب رشته تمامی نواحی و مناطق کشور مشغول ارائه خدمات تخصصی به داوطلبان و خانواده های آنان هستند.

وی افزود این روزها بازار انتخاب رشته داغ است و متاسفانه شاهد تبلیغات خلاف واقع افراد غیر متخصص هستیم که ادعاهای غلطی برای جذب داوطلبان ارائه می دهند، لذا توصیه می شود داوطلبان به تبلیغات غیرمنطقی توجه نکنند و برای انجام انتخاب رشته صحیح و اصولی به مشاوران متخصص و مورد اعتماد در پایگاه های آموزش و پرورش مراجعه کنند. 

تجلی نیا در خصوص استفاده از نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی افزود: در تمامی پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش برای شناخت ویژگی‌های شخصیتی داوطلب مانند رغبت و تیپ شخصیتی از آزمون های هالند و سنخ نمای مایرز و برای انتخاب رشته مجازی از سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش ، استفاده می شود. 

 تجلی نیا در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان ورود به دانشگاه از آنان خواست با توجه به پیچیدگی های انتخاب رشته و تغییرات انجام شده در روند پذیرش و ورود به دانشگاه اطلاعات را از مشاوران و مراکز معتبر دریافت کنند و به ادعاهای مطرح شده توسط افراد غیرمتخصص و فاقد مجوز توجه نکنند.

کدخبر: 922743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟