لزوم ایجاد غرفه‌های دائمی عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در مترو

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مریم اردبیلی درباره سرانجام عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار اظهارکرد: با شرکت متروی تهران برای برگزاری نمایشگاه‌های موقت در سطح ایستگاه‌ها و فضاهای مترو توافقاتی انجام شده است و این نمایشگاه‌ها به صورت موقت برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که مشغول رایزنی با شرکت بهره‌برداری مترو هستیم تا غرفه‌هایی را به صورت دائمی به عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار اختصاص دهند، تصریح کرد: تاکنون همکاری‌های ما با مترو به صورت اختصاص فضاهایی برای فروش موقتی بوده است اما مشغول رایزنی هستیم تا غرفه‌هایی را به صورت دائمی برای عرضه محصولات بانوان اختصاص دهند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران همچنین در خصوص عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در میادین میوه و تره‎‌بار با اشاره به همکاری خوب سازمان میادین میوه و تره‌بار، اظهار کرد: جانمایی غرفه‌ها توسط کارشناسان انجام شده است و در نظر داریم این غرفه‌ها را برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار اختصاص دهیم.

اردبیلی اضافه کرد: فرصت‌های موقتی با همکاری شرکت ساماندهی مشاغل به دفعات زیاد در سطح شهر ایجاد شده تا زنان سرپرست خانوار محصولات خود را عرضه کنند؛ اما در حال رایزنی با چند رسته کاری هستیم تا بتوانیم فرصتی را برای عرضه دائمی محصولات زنان در فضاهای این شرکت‌ها فراهم کنیم که بررسی و رایزنی در این خصوص ادامه دارد.

کدخبر: 919785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟