داروهای بیماران شیمی درمانی در داروخانه های هلال تامین شدند

به گزارش رکنا به نقل از جمعیت هلال احمر ؛ داروخانه های هلال احمر به دلیل ویژگی‌هایی از جمله کنترل و نظارت دقیق و همچنین توزیع به موقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع داروهای خاص و داروهای پرونده‌ای از اهمیت بسزایی نزد شهروندان برخوردار بوده و اکثر داروهایی که در این داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور هستند.

بر همین اساس در تیرماه جاری نزدیک به ۲۰ هزار نسخه شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی ، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ، بیمه دی، بانک‌ها و بیمه‌های تکمیلی پذیرش و خدمات مربوط به آن ارائه شده است.

داروخانه تهرانپارس نیز به دلیل تأمین و توزیع داروهای کمیاب و داروهای پرونده‌ای از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی، ام اس، داروهای عادی مورد نیاز مردم، داروهای سفارشی و داروهای تک نسخه‌ای، اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو دارد تا جایی که بیشترین داروهای پذیرش شده در این داروخانه شامل داروهای بیماران شیمی درمانی، دیابتی، ام اس و انسولین بوده است.

لازم به ذکر است در تیرماه سال جاری، این دو داروخانه جمعیت هلال احمر نیاز دارویی بیماران شیمی درمانی را تأمین و ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را پذیرش کردند.

کدخبر: 913724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟