بیمارستان کودکان بندرعباس آماده بهره‌برداری

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، دکتر غلامعلی جاودان صبح امروز (۲۲ تیرماه) در نشست مشترک با معاون بهداشتی درمانی و مدیر منابع انسانی سازمان صنعت نفت استان هرمزگان با اشاره به برنامه مشترک حوزه بهداری سازمان صنعت نفت استان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افزود: روند رشد و توسعه صنایع و به موازی آن توجه به توسعه سلامت استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی عنوان کرد: مجموعه صنعت نفت هرمزگان تاکنون در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در بخش سلامت در کنار دانشگاه و مردم استان بوده است؛ چرا که هم‌اکنون شاهد ساخت دو پروژه بیمارستانی توسط شرکت نفت استان بودیم که پروژه بیمارستان کودکان آماده بهره‌برداری و پروژه بیمارستان نفت ستاره در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس پیشرفت ۶۵ درصدی داشته است.
 
معاون بهداشتی درمانی سازمان صنعت نفت استان هرمزگان در این نشست ضمن اعلام هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه بهداری صنعت نفت استان در کنار دانشگاه بوده و خواهد بود.
 
دکتر کرباسی با اشاره به همکاری بسیار خوب دانشگاه در انجام غربالگری‌ها و معاینات سلامت کار شاغلان افزود: از مهمترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است لذا تاکید ما بر غربالگری و پیشگیری از بیماری‌ها همچنین سلامت خانواده در مجموعه کارکنان صنعت نفت است.

کدخبر: 908861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟