مأموران شهربان و حریم بان باید آموزش ببینند

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سوده نجفی در حاشیه بازدید از شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران که به همراه اعضای کمیسیون خدمات شهری شورا و معاون خدمات شهری شهرداری تهران انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: کار هوشمندسازی برای اقدامات پرسنل شهربان، حریم بان و معبربان انجام خواهد شد.

وی افزود: بودجه لازم برای هوشمندسازی شرکت شهربان و حریم بان در برنامه پیش بینی شده و سازمان فاوا باید تا پایان سال این کار را انجام دهد. این هوشمندسازی شامل نصب دوربین های لباس برای پرسنل اجرایی شرکت شهربان و حریم بان خواهد بود.

وی ادامه داد: بی تردید باید موضوع آموزش و فرهنگ سازی برای پرسنل اجرایی این شرکت با هدف جلوگیری از بروز تخلفات به صورت جدی دنبال شود. از سوی دیگر این پرسنل در معرض آسیب های جسمی و روحی و روانی هستند که باید با کمک اداره کل سلامت شهرداری تهران به صورت دوره ای برای آنها مشاوره های روانشناسی تدارک دیده شود و این خدمات می تواند برای پرسنل و خانواده آنها ارائه شود.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری شرکت شهرسالم شهرداری تهران نیز برای درمان ها و چکاب های دوره ای پرسنل شرکت شهربان و حریم بان یک بیمارستان در نظر گرفته شود، به ویژه برای درمان پرسنلی که در مأموریت ها دچار آسیب می شوند.

کدخبر: 900107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟