جمع آوری اتاقک متروکه و تعریض معبر در محله خانی آباد نو منطقه 19

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی از تحقق مطالبه شهروندان پس از گذشت ۸ سال و پس از تفاهم با شرکت آبفای تهران نسبت به جمع آوری اتاق متروکه شرکت آبفا در محله خانی آباد نو خبر داد.  

این مسئول با اشاره به پیگیری درخواست های مردمی و تلاش های مدیریت شهری منطقه تا رسیدن به حصول نتیجه گفت: در سالیان گذشته شرکت آبفای تهران نسبت به حفر یک حلقه چاه شرب در انتهای این کوچه اقدام کرده بود که به مرور زمان و به علت خشکی چاه و خروج از مدار،  اتاق آن مشکلات و آسیب های اجتماعی  متعددی را برای ساکنین این محدوده رقم زده بود.  

او اظهار داشت: طی بازدید میدانی شهردار و عوامل ناحیه یک و همچنین برگزاری جلسات مستمر با شرکت آبفای تهران و اداره حقوقی منطقه  مقرر شد اتاق متروکه جمع آوری و در راستای تسهیل در عبورو مرور شهروندان معبر تعریض شود.  

شهردار آستان جانان در ادامه افزود : همچنین در جلسات فی ما بین شهرداری منطقه و آبفا مقرر شد نسبت به جانمایی حفر یک حلقه چاه جدید همراه با اتاق در مکان دیگری اقدام شود.  

بر پایه این گزارش به گفته این مقام مسئول تسریع در عبور و مرور عابرین و خودرو ها، کاهش تصادفات ، از بین رفتن فضاهای بی دفاع شهری و بد منظر ،کاهش آسیب های اجتماعی ، افزایش امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان از جمله اهداف پیگیری این مطالبه شهروندان پس از گذشت ۸ سال به شمار می رود.

 

کدخبر: 886527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟