اعلام روش‌های جذب فطریه کمیته امداد + سامانه پیامکی و شماره کارت

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در حال هزار ۴۲۵ هزار فرزند یتیم و محسنین، تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار حامی جدید وارد چرخه حمایت از ایتام و محسنین شدند و در سال جدید و تنها در ماه رمضان تاکنون ۱۵۲ هزار حامی جدید در سامانه ثبت نام داشته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد گفت: همچنین حدود ۱۰۰ هزار خیر و نیکوکار با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ متقاضی عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین شده‌اند. علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر کشور، متقاضیان برای همراهی در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با حضور در پایگاه‌های مستقر در محل‌های برگزاری نماز جمعه، در این طرح ثبت نام کنند.

آسوده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به آمادگی دفاتر کمیته امداد برای دریافت فطریه مردمی گفت: در روز عید سعید فطر نیز پایگاه‌های کمیته امداد در مراکز برگزاری نماز عید مستقر هستند. همچنین افراد می توانند به صورت مجازی اقدام به پرداخت زکات فطره کنند.

وی درباره روش‌های پرداخت فطریه به صورت آنلاین خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند فطریه عام خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۳۳، فطریه سهم سادات را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۱۱۵، کفاره عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۶۶۶ و کفاره غیرعمد خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۴۰۷ واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد تصریح کرد: همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* و کد دستوری #۱۲* - که از روز پنجشنبه (۳۱ فروردین ماه) فعال بوده است نیز از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است.

کدخبر: 886489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟