هواشناسی تهران ؛ آسمان نیمه ابری تا ابری تهران برای امروز و فردا

به گزارش رکنا، بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی ، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات بالادست در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای جوششی فصلی گاهی رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

از جمعه بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به عبور ریز موج هایی از تراز میانی و وقوع ناپایداری های محلی و فصلی، افزایش ابر و افزایش سرعت باد در سطح استان، در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه جنوبی) گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقتی گرد و خاک و برای روز شنبه در برخی نواحی بارش پراکنده مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران روز جمعه (اول اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (دوم اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده به تدریج کاهش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

کدخبر: 886396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟