فیلم دستفروشی قهرمانان کشتی کشور در بازار شب عید ایذه / قهرمان هرگز نمی میرد!
حجم ویدیو: 32.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  ورزشکاران حرفه‌ای ، با وجود افتخار آفرینی، مشکلات مالی متعددی دارند و اگرچه دولت و وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را از آنان اعلام می‌کنند، نمی‌توانند روی ورزش قهرمانی تمرکز کنند، چون پس از رسیدن به قهرمانی باز هم در بدترین شرایط مالی می‌مانند و به دلیل نداشتن شغل و درآمد ثابت، نگران معیشت خود هستند.

ورزش قهرمانی بسیار پر فراز و نشیب است و مهمترین رکن برای شکوفایی استعدادهای ورزشی وضعیت معیشتی برای حیات ورزشکار است.

توجه به زیر ساخت های ورزشی در کنار درآمد ورزشکار، دو رکن اصلی برای توسعه ورزش قهرمانی است.

شرایط اقتصادی و کمبود شغل مناسب در بسیاری از موارد باعث شده است تا جامعه شاهد دست‌فروشی قهرمانان و ورزشکاران مدال‌آور خود باشد.

قهرمانانی که همانند و هم رده آنان در کشورهای همسایه و جهان در طبقه مرفه زندگی می کنند و مشاغل دیگری را مدیریت یا برعهده دارند.

دستفروشی قهرمانان کشتی کشور در بازار ایذه

طی سال‌های گذشته انتشار تصاویر دستفروشی و اوضاع معیشتی سخت بسیاری از این ورزشکاران و قهرمانان با واکنش‌هایی بسیاری از سوی مردم و جامعه مواجه شد و این شرایط نه‌تنها تمامی ندارد، بلکه روزبه‌روز بر تعداد این افراد افزوده می‌شود که به نظر باید مورد دقت وزارت ورزش و جوانان کشور قرار گیرد.

در تازه‌ترین تصاویری که به دست خبرنگار رکنا در استان خوزستان رسیده است، علی احمدی وفا دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان و هم‌تیمی‌های او در حال دست‌فروشی در بازار ایذه در آستانه سال نو دیده می‌شوند.

photo_2023-03-22_08-15-25

چندی پیش نیز تصاویر دست‌فروشی یکی دیگر از قهرمانان کشتی اندیمشک گزارش داده بود که خوشبختانه شرایط به‌کارگیری وی در یکی از صنایع خوزستان فراهم شد.

کدخبر: 879325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
بهنام رضایی (مالمیر) دبیر گروه : آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟