آخرین خبر از مسمومیت 28 دانش آموز دختر هنرستان کتابچی کاشانی

به گزارش رکنا، محمدشریف زارعی در همین زمینه اظهار داشت: از دقایق ابتدایی حادثه در هنرستان کتابچی همراه با نیروهای امدادی حاضر بودم و برای بررسی و پیگیری روند درمانی دانش آموزان  در بیمارستان بهشتی حضور دارم.

به گفته زارعی  ۲۸ نفر از دانش آموزان هنرستان کتابچی کاشان به دلیل تنگی نفس و استرس به بیمارستان اعزام شدند که تعدادی از آنان با انجام مداوای اولیه مرخص و تعدادی نیز در حال درمان هستند .

وی با بیان اینکه تمام‌ جوانب حادثه در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: ارگان های ذی ربط در حال بررسی تمامی جوانب این اتفاق بوده و پس از رسیدن به نتیجه قطعی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و تا این لحظه نگرانی خاصی درباره وضعیت دانش آموزان وجود ندارد.

 وضعیت جسمی دانش آموزان کاشانی منتقل شده به مراکز درمانی مساعد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: وضعیت جسمی دانش آموزان کاشانی منتقل شده به مراکز درمانی مساعد است.

دکتر کورش ساکی، از  انتقال ۴۷ دانش آموز دبیرستان کتابچی به مراکز  آموزشی درمانی شهید بهشتی و نقوی تا این لحظه خبر داد و افزود: از ۳۹ دانش آموز منتقل شده به بیمارستان بهشتی، تاکنون ۶ نفر آنها ترخیص شده اند.

وی، با اشاره به اینکه این دانش آموزان با علائم تنگی نفس، ضعف و خستگی به این مراکز درمانی منتقل شدند، اظهار داشت: مراقبت ها و معاینات لازم توسط تیم های درمانی در این دو مرکز انجام شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت این دانش آموزان تحت نظر است و آزمایشات لازم برای تشخیص بروز علائم انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: دانش آموزان ۶ تا ۸ساعت تحت مراقبت قرار می گیرند و در صورت نداشتن مشکل ریه از بیمارستان مرخص می شوند.

ایلنا

کدخبر: 874699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟