معاون شهردار تهران به علت سوءمدیریت برف روبی در روز پنجشنبه عذرخواهی کرد

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، حسین نظری در یکصد و بیست ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ارائه توضیحاتی در خصوص ایجاد برخی مشکلات برای شهروندان در بارش برف روز پنجشنبه، گفت: در سال جاری بیشترین مراودات را برای تأمین آب آشامیدنی با وزارت نیرو داشتیم و بحث کمک به سازمان آب را برای جلوگیری از بروز مشکلات در دستور کار قرار داده بودیم. خوشبختانه با بارش برف و باران کمی از نگرانی‌ها برطرف خواهد شد و امیدواریم شاهد پر آبی در سال آینده باشیم.

وی افزود: وقتی برف و باران می‌آید زحماتی برای همکاران من در خدمات شهری ایجاد می‌شود تا از بروز مشکل در زمان بارش‌ها جلوگیری کنند. در روز پنجشنبه برف گسترده‌ای داشتیم و همکارانم نسبت به شن پاشی و رفع موانع زحمات زیادی کشیدند؛ اما در برخی نقاط کوتاهی‌هایی بود که بنده از شهروندان و اعضای شورای شهر تهران عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: جا دارد از همکارانم در خدمات شهری برای زحماتی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن کشیدند قدردانی کنم شاید این زحمات بعضا برای شهروندان قابل مشاهده نباشد؛ اما بی تردید اعضای شورا نسبت به آن واقف هستند و با دادن روحیه موجب افزایش ارائه خدمات توسط این نیروها خواهند شد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: پیش بینی هواشناسی بر این بود که امروز یکشنبه برف شدیدتری نسبت به بارش قبلی داشته باشیم. بر همین اساس روز گذشته دومین جلسه هماهنگی با پلیس راهور برگزار شد و نسبت به گذشته هماهنگی بیشتری ایجاد شد. در حال حاضر نیز یک نفر از خدمات شهری به عنوان نماینده در اتاق مانیتورینگ مستقر است. خبرنگاران نیز از ساعت‌های اولیه امروز برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه همراه بنده بودند.

وی در پاسخ به تذکر یکی از اعضای شورا در خصوص حضور در اتاق مانیتورینگ، گفت:‌ من خواهش کردم به جلسه شورا نیایم و از اتاق مانیتورینگ به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر باشم اما گفتند این امکان در شورا وجود ندارد؛ لذا به احترام اعضای شورا به جلسه آمدم اما در ابتدای جلسه به ریاست شورا اعلام کردم که پس از پاسخ به سوالات بلافاصله به اتاق مانیتورینگ برگردم.

وی ادامه داد: باید کمک کرد تا همکارانم با داشتن روحیه نسبت به ارائه خدمات بهتر با همکاری شهروندان اقدام کنند.

کدخبر: 868899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟