اعلام آمادگی ۷۰ سرمایه گذار برای توسعه شهر آفتاب / لزوم رفع نگرانی سرمایه گذاران

به گزارش رکنا، تقدسی نژاد در حاشیه برگزاری نشست معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل در محل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: در سال جاری با تلاش و کمک همکاران در مجموعه شهر آفتاب در دوره کوتاه مدیریتی تا به امروز ۱۲ نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب برگزار شده است.

وی اضافه کرد: هزینه نسبتا زیادی از بیت المال برای ایجاد بستر مناسب نمایشگاهی با استانداردهای لازم در این مجموعه صرف شده و ظرفیت‌سازی مناسبی پیش از سال ۹۴ فراهم شد و در سال ۹۵ برگزاری نمایشگاه کتاب هنگامی که نمایشگاه تکمیل نشده بود انجام شد که موجب آبگرفتگی در این دوره از نمایشگاه کتاب شد و این امر باعث شد برندی از مجموعه شهر آفتاب در یادها بماند که نمایشگاهی که در این مجموعه برگزار می‌شود؛ همراه با آبگرفتگی است.

مدیرعامل شهر آفتاب ادامه داد: در دوره قبل مدیریت شهری با جریان قبل از خود همراستا نبود لذا برای توسعه و راه اندازی این مجموعه با غفلت مواجه شدیم اما در دوره جدید با همکاری که شکل گرفته شاهد فعال شدن دوباره نمایشگاه هستیم به شکلی که در سال جاری ۴۰ تفاهم‌نامه در حوزه‌های متعدد برگزار شده و تا امروز ۱۲ نمایشگاه برگزار و مابقی تا پایان سال برگزار خواهد شد.

تقدسی نژاد تاکید کرد: در نمایشگاه خودرو که اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد تبلیغات محیطی و تبلیغات صداوسیمایی از نمایشگاه به خوبی انجام نشد و با این وجود ظرف مدت چهار روز از برگزاری این نمایشگاه، پذیرای ۲۰۰ هزار بازدید کننده بودیم. در حالی که برخی اظهارنظرها مبنی بر این بود که مردم در مجموعه شهر آفتاب حضور پیدا نمی‌کنند چرا که دور است اما نمایشگاه خودرو نشان داد که اینگونه نیست و این مجموعه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل شهر آفتاب با اشاره به این‌که هجدهمین دوره نمایشگاه جامع شهری در مجموعه شهر آفتاب از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است، گفت: هفده دوره این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی سئول برگزار شد ولی امروز مجری برگزاری این نمایشگاه با وجود مقاومت‌ها این نمایشگاه را به شهر آفتاب منتقل کرده است. بی‌تردید برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب مزاحمت‌هایی را برای مردم این محدوده ایجاد می‌کند و عامل این موضوع همان کسانی هستند که تصمیم می‌گیرند نمایشگاه‌ها خارج از مجموعه شهر آفتاب باشد.

وی ادامه داد: تا به امروز در شهر آفتاب ۷۰ سرمایه‌گذار حضور پیدا کردند و برای توسعه این مجموعه آماده هستند اما نگرانی آنها عدم انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب است. ما اولین سایت نمایشگاهی هستیم که روی بستن تقویم پنج ساله نمایشگاهی فکر می‌کنیم. امیدواریم ماحصل نمایشگاه‌هایی که دراین مجموعه برگزار می‌شود کمک به تولید و ارتقاء جایگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف کشور باشد.

کدخبر: 834776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟