صدور یک روزه شناسنامه !

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، همزمان با هفته دولت ، میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع تر به شهروندان با حضور هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور به مدت یک هفته افتتاح و رونمایی شد.

معاون وزیر کشور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ایجاد ظرفیت‌هایی مانند این اقدام مهم باعث می‌شود تا آشنایی با توانمندی‌های سازمان صورت گرفته و مردم بیشتر به این سازمان اعتماد کنند، گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی مهم‌ترین اولویت سازمان ثبت احوال کشور است.

وی بیان کرد: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقای سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش، همیاری و همکاری تمامی کارکنان سازمان محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه 9 شهریورماه از ساعت 8:30 صبح تا 16 بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه‌ ، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام سازمان ثبت احوال کشور؛ همزمان با هفته دولت، میز خدمت سازمان راه‌‌اندازی شد و براساس آن تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور همزمان با هفته دولت، یک روزه صادر خواهد شد.

کدخبر: 819581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟