ساماندهی زباله گردهای منطقه ۳ تهران با پسماند مارکت
حجم ویدیو: 31.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حمید جوانی ، شهردار منطقه 3 در بازدید از تحریریه پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا، ضمن ابراز خرسندی از فتح بابی تازه برای ارتباط با رسانه ها گفت: نیاز است که به ج نبه اطلاع رسانی توجه ویژه تری شود. هر قدر بتوانیم با مردم ارتباط نزدیک تری داشته باشیم، می توانیم سریع تر به شهری که درخور شهروند تهرانی است دست یابیم.

حمید جوانی، شهردار منطقه 3

وی در ادامه گفت و گو با رکنا، به موضوع ساماندهی پسماند و  زباله گرد ها در منطقه 3 اشاره کرد و گفت: یکی از نکاتی که شهردار تهران از آغازین روزهای فعالیتشان، به آن تاکید داشتند، فعالیت مستمر و موثر قرارگاه اجتماعی-فرهنگی است. اولین اقدام این قرارگاه ساماندهی معتادان متجاهر بود. در منطقه 3 بسیاری از آسیب های اجتماعی که سایر مناطق با آن درگیر نیستند را نداریم. منطقه 3 کمترین میزان معتادان متجاهر را دارد. با این وجود زباله گرد در منطقه زیاد است.

شهردار منطقه 3 در تبیین گفته هایش افزود: ما کودک کار به آن معنایی که در سایر مناطق مشاهده می کنیم نداریم. در این منطقه، کودکان کار، همان زباله گردها هستند. این ها با اصلاح فرایند جمع آوری زباله، به عدد صفر نزدیک خواهند شد. در نظر داریم با برنامه هایی که در نظر داریم، تفکیک زباله از مبدا که شعار شهرداری است را عملی کنیم.

حمید جوانی با تاکید بر اینکه در ناحیه 3 منطقه 3، پسماند مارکت راه اندازی شده است، گفت: پسماند مارکت همانند یک فروشگاه کوچک، شامل مایحتاج روزانه مردم است که شهروندان می توانند در ازای تحویل زباله خشک، کالایی که می خواهند را تحویل بگیرند. این کار را با بخش خصوصی پیش خواهیم برد. قرار است به زودی در هر 6 ناحیه منطقه، پسماند مارکت داشته باشیم.

حمید جوانی، شهردار منطقه 3

حمید جوانی، شهردار منطقه 3حمید جوانی، شهردار منطقه 3

 

حمید جوانی، شهردار منطقه 3

کدخبر: 807896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟