حضور بدون ماسک سخنگوی ستاد کرونا در یک جلسه در فضای سربسته! + عکس

به گزارش رکنا، در شرایطی که عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در روز 18 تیرماه در توئیتی در تشریح مصوبات ستاد ملی کرونا تاکید داشت که با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در ایران، افراد در تمام شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی حتما باید در فضای سرپوشیده ماسک بزنند، حالا تصاویری از او در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد خود او در حاشیه سفر هیات دولت به استان کرمانشاه بدون استفاده از ماسک در یک جلسه اداری در این استان شرکت کرده است.

ستاد کرونا

تصویر جلسه عباس شیراوژن به عنوان نماینده وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا در استان کرمانشاه در حالی در فضای مجازی منتشر شده است که نه تنها خود او به توصیه خودش مبنی بر لزوم استفاده از ماسک در فضای سرپوشیده توجه نکرده، بلکه  هیچکدام از افراد دیگر حاضر در جلسه نیز ماسک نزده اند.

لازم به ذکر است که عباس شیراوژن در روز 18 تیرماه در تشریح مصوبات ستاد ملی کرونا در توئیتر نوشته بود: «با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی، بر استفاده از ماسک در کلیه فضاها چه باز و چه سر پوشیده در شهرهای قرمز و نارنجی تاکید شد. استفاده از ماسک در شهرهای آبی و زرد در نقاط سرپوشیده یا پرازدحام و پرتردد ضروری است.»

کدخبر: 803998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟