شهردار مشهد را مرخص کنید !

به گزارش رکنا، در این بیانیه اش شورای شهر مشهد صراحتا خواسته شده "این شهردار را مرخص کنید!"

در این بیانیه با اشاره به اینکه دادستانی مشهد دستور داده که از ورود زنان بی حجاب به مترو جلوگیری شود اما شهردار مشهد نامه دادستان را برای معاونش پاراف کرده و نوشته هرچند این دستور خلاف قانون و خلاف منویات رهبری است؛ اما اجرا کنید آمده است: شهرداری که با ضروریات دین، مسلمات قوانین کشور و بدیهیات منظومه فکری امامین انقلاب آشنا نیست، چرا باید در قطب معنوی ایران مسئولیت داشته باشد؟!

در این بیانیه تصریح شده است: شورای شهر مشهد به سرعت این شهردار را مرخص کند تا ابتدا با مراجعه به سایت مرکز نشر آثار مقام معظم رهبری (https://farsi.khamenei.ir) و جستجوی کلید واژه #حجاب، فرمایشات رهبری را در این رابطه خوانده، یادداشت برداری کرده و ارائه دهد.

در بیانیه جمعی از طلاب و دانشجویان دانشگاه های مشهد تقاضایی نیز از رئیس دانشگاه فردوسی شده و او خواسته شده است: رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، یکی از دانشجویان رشته حقوق این دانشگاه را موظف کند تا کارگاهی آموزشی برای فرد مزبور برگزار و قوانین مرتبط با عفاف و حجاب را به وی آموزش و در پایان از او آزمون بگیرد.

 در این بیانیه به عبدالله ارجایی شهردار مشهد یادآور شده: تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی می گوید: زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از دو میلیون تا ده میلیون ریال جزای‌ نقدی محکوم خواهند شد.

کدخبر: 801650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟