نادعلی: 1401 سال اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام شهر تهران است

تعداد زیادی از پروژه های عمرانی تهران سالهای زیادی است که روی زمین مانده اند و با روی کار آمدن هر جناحی در شورا و شهرداری تهران تنها چیزی که هیچ زمان به صورت کامل به سرانجام نمی رسد، پروژه های عمرانی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، تعداد زیادی پروژه نیمه تمام عمرانی در تهران وجود دارد که بعضی از این پروژه ها نیز مانند بزرگراه شهید بروجردی مربوط به 13 سال قبل است. در این بین نیز حدود 60 پروژه به صورت نیمه تمام شده افتتاح شده اند که قابلیت بهره برداری ندارند. این در حالی است که تهران به دلیل حجم انبوه از جمعیت و ترددها نیازمند طراحی و اجرای پروژه‌های کلان در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیل تردد در شهر، توسعه حمل‌ونقل عمومی و... است.

شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اما در این زمینه می گوید که پایان بخشیدن به پروژه های نیمه تمام در دستور کار این دوره شهرداری است و چراکه برخی از آنها ۶ ماهه افتتاح می‌شود و برخی نیز شاید ۴ سال طول بکشد 

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این مسئله که شهرداری از زمان روی کار آمدن زاکانی شهردار تهران چه پروژه های عمرانی را انجام داده است و چه برنامه هایی برای آینده دارند تشریح کرد: آنچه مسلم است در چند ماه گذشته که شهردار انتخاب شده و در مدتی که آقای شعبانی معاونت عمران شهرداری انتخاب شده است رویکرد اصلی در شهرداری تهران اتمام پروژه های نیمه تمام بوده است که یکی از آنها تکمیل پل باقرشهر بود.

او ادامه داد: شناختی که بنده نسبت به آقای شعبانی دارم این است که او فردی به شدت خوش فکر و با انگیزه است. کمااینکه در بودجه 1401 نیز شورا و شهرداری تهران تمهیدات ویژه ای برای پروژه های عمرانی فارغ از اینکه دولت کمک نکرده یا بدهی های از قبل باقی مانده است در نظر گرفته ایم.

نادعلی خاطر نشان کرد: ما بعضی از پروژه های عمرانی مانند بزرگراه شهید شوشتری، جنوب اتوبان یادگار امام را که هنوز نیمه کاره هستند در نظر داریم تا بتوانیم انشالله تا پایان سال 1401 به اتمام برسانیم و حتی پروژه هایی عمرانی جدیدی را نیز شروع کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آقای زاکانی با مدل های جدیدی به دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است تاکید کرد: اگر بتوانیم جذب سرمایه گذاری را برای شهرداری داشته باشیم آن زمان برای شروع پروژه های جدید نیز مشکلی نخواهیم داشت اما فعلا با توجه به بودجه 1401 برنامه اصلی ما اتمام پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان اظهار کرد: می توان این نوید را به مردم  تهران داد که در سال 1401 پروژه های عمرانی نیمه تمام تکمیل خواهند شد. ما در این دوره شهرداری و شورای شهر فارغ از دیدگاه های سیاسی به دنبال برطرف کردن نیازهای مردم هستیم و در این زمینه نیز نه تنها به آنها پاسخگو هستیم بلکه تمام تلاش خود را برای آرامش خاطر آنها در شهر تهران خواهیم کرد

کدخبر: 770929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟