بیوگرافی مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل ها

مسعود منصور رئیس سازمان جنگل هاست. مسعود منصور از اردیبهشت 99 به عنوان رئیس سازمان جنگل ها منصوب شده است. مسعود منصور هم در دولت دوازدهم و هم در دولت سیزدهم رئیس سازمان جنگل ها بوده است. مسعود منصور دارای مدرک دکتری محیط زیست با گرایش حقوق محیط زیست است. مسعود منصور نقش مهمی در اصلاح ساختارهای سازمان جنگل ها در دوره مدیریتی خود داشته است.

مسعود منصور در اردیبهشت سال 99 با حکمی از سوی کاظم خاوازی، وزیر وقت جهاد کشاورزی، به عنوان رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد. یعنی منصور از دولت دوازدهم در این سمت قرار داشت و در دولت سیزدهم نیز همچنان مسعود منصور ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری را برعهده دارد. او پیش از رسیدن به ریاست سازمان جنگل ها، سرپرستی این سازمان را برعهده داشت و پیش از او نیز خسرو شهبازی، رئیس سازمان جنگل ها بود.

مسعود منصور، دارای مدرک دکتری مدیریت محیط زیست با گرایش حقوق محیط زیست است. از سوابق اجرایی او می توان به معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، معاون توسعه منابع و نیروی انسانی سازمان امور اراضی کشور و همچنین مدیرکل ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگل ها اشاره  کرد.

کدخبر: 765909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟