درخواست تهرانی ها از شهرداری برای جمع آوری مخازن پسماند از سطح شهر!

موضوع جمع آوری پسماند از سطح شهر مدت هاست که توسط مردم در فضایی منتشر می‌شود و مردم نقدهای جدی را به جمع آوری پسماند مطرح می‌کنند که بدون شک باید مدیریت خدمات شهری آن را در دستور کار خود قرار دهد.

چندی پیش نیز یکی از فعالان رسانه ای با انتشار تصویری از ریخته شدن زباله ها در کنار خیابان و نبود مخزن پسماند به موضوع ضعف در جمع آوری پسماند اشاره کرد و نوشت: پس‌از انقلاب شهردار تهران ضعیف تر از آقای پیروز حناچی داشتیم؟ نداشتیم... ولی این صحنه‌ها را در دوران ضعیف‌ترین شهردار پس‌از انقلاب هم سر کوچه خودمان نمی‌دیدیم. گویا شهرداری پایتخت چنان درگیر انتصابات شده که وظایف ذاتی خود را به فراموشی سپرده‌است.

روز یکشنبه احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر در تذکری خطاب به جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: متاسفانه موضوع زباله و رفت و روب به مشکل اصلی تهران تبدیل شده است و به نظر می رسد با نظافت مناسب تهران، رضایت مناسبی در شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: اکنون متاسفانه بالاشهر و پایین شهر ندارد و همه جا کثیف است و مخازن زباله برای مردم به هیولایی تبدیل شده است که چهره زشتی دارد و شهر را زشت کرده است.

صادقی تاکید کرد: امیدوارم تحول مناسبی در حوزه زباله و موضوع رفت و روب انجام شود تا مردم ببینند چهره شهر تمیز و شادمان شده است. با سابقه ای که از آقای بهرامی و تیم جدید شهرداری تهران امیدواریم که تا قبل از عید امسال مساله کاملا حل شود.

جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این مسئله که در فضای مجازی شاهد کمبود مخازن پسماند در برخی از مناطق تهران هستیم  که چهره شهر را زشت کرده است حال کسری مخازن ما به چه تعداد است گفت: ما کمبود و کسری مخازن در تهران نداریم.

او ادامه داد: امروز مردم از شهرداری تهران تقاضا دارند که مخازن پسماند را جمع آوری کنند.

کدخبر: 735261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟