آب روستاهای تنکابن بعد از 2 روز متصل شد

آب روستاهای تنکابن متصل شد. اهالی برخی روستاهای تنکابن نزدیک دو روز دچار قطعی آب شده بودند. اما مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن از وصل شدن آب روستاهای تنکابن خبر داد. شهرستان تنکابن در غرب استان مازندران قرار دارد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، از صبح روز پنجشنبه مردم روستاهای زمین بن، برسبور، به کله و میانکوه محله شهرستان تنکابن با قطعی آب لوله کشی مواجه شدند. موضوعی که علت آن به آتش گرفتن پمپ و تابلو برق چاه های نیمه عمیق تامین آب لوله کشی این روستاها بازمی‌گردد. 

مهرداد مقدس خو درباره علت قطعی آب این منطقه به رکنا توضیح داد: متاسفانه صبح روز پنجشنبه پمپ و تابلو برق چاه های نیمه عمیق روستاهای زمین بن، برسبور، به کله و میانکوه محله شهرستان تنکابن به علت آتش سوزی دچار اتصالی شد، البته همکاران ما از صبح در منطقه حضور پیدا کردند و با وجود بارندگی شدید، تا ساعت 11 شب، پمپ، تابلو برق و الکتروموتور شناور موجود در این چاه ها را تعویض کردند. 

وی افزود: صبح امروز نیز مشکلاتی در تنظیمات دستگاه inverter تابلو برق چاه های منطقه پیش آمد و به همین دلیل امروز هم اهالی این روستاها چند بار دچار قطعی آب لوله کشی شدند. اما از ساعت 12 ظهر امروز مشکل به صورت کامل حل شد و آب لوله کشی مردم متصل شده است. 

مقدس خو تاکید کرد: بروز اتصالی در تابلو برق و دستگاه های پمپ و الکتروموتور دور از انتظار نست و این دستگاه ها اساسا بعد از 5 تا 10 سال عمرشان به پایان می رسد و دچار اتصالی می شوند. 

کدخبر: 732281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟