مدیران موفق به کلمه "ما " علاقه دارند / رئیس خوب چه رئیسی است + فیلم
حجم ویدیو: 48.20M | مدت زمان ویدیو: 00:06:34

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  مدیران موفق "چرا" خود را می دانند یعنی آنها هدفمند هستند و در کار خود به دنبال معنا هستند. آنها درک می کنند که چرا هر کاری را که انجام و ادامه می دهند و به دنبال افراد همفکر هستند. مدیران موفق همیشه درک خود را از دیگران عمیق تر می کنند. آنها مصمم هستند ، آنها در پیگیری سرسخت هستند و دارای سابقه محکمی از دستاوردهایی با نتیجه مطلوب هستند .

مدیران خوب نفرت از باختن و عشق به پیروزی دارند و بهترین بودن تنها نتیجه قابل قبول برای این مدیران است . دائماً عملکرد خود را با دیگران مقایسه می کنند. وقتی عقب می افتند ، تلاش خود را دو چندان می کنند.اهداف و مهلت ها به مدیران خوب  انرژی می بخشد. آنها در دستیابی به نتایج از طریق عملکرد تیمی مهارت دارند. آنها با آگاهی از توانایی های همه ، افراد مناسب را در مشاغل مناسب قرار می دهند و دیگران را برای موفقیت آماده می کنند. آنها افراد موفق و در نتیجه موفقیت را برای سازمان ایجاد می کنند.

مدیران موفق  ذهن باز دارند. کشف راه حل های جدید برای مشکلات قدیمی برای آنها لذت بخش است. همه آنها به دنبال تطبیق دانش و مهارت های خود برای ایجاد امکانات جدید برای انجام کارها هستند.  مدیران خوب اکثرا افراد خوش بین هستند و این توان مسری کردن خوش بینی را در جمع همکارانشان دارند. حتی در شرایطی که با یک موقعیت پیچیده دست و پنجه نرم می کنند باز تلاش می کنند که انرژی محیط مثبت نگهداشته شود.

مدیران موفق، انسان های راکدی نیستند بلکه به تحرک مجموعه کاری کمک می کنند. جالب است که بدانید اکثریت مدیران موفق در اتاق هایشان یا در خانه هایشان گیاه پرورش می دهند و یا از گل و گیاه نگهداری می کنند و با دقت روند نگهداری از گیاهانشان را پیگیری می کنند و نظارت دارند .

مدیران موفق، به دنبال فرصت هایی برای راهنمایی دیگران هستند. به نوعی ترویج موفقیت برای دیگران موفقیت شخصی برای آنها است.همیشه در دسترس ، هستند و زمان خود را برای آموزش مجموعه شان اختصاص می دهند.

مدیران موفق به جامعه نگاه می کنند. آنها فراتر از مجموعه خود، مردم جامعه و جهان برایشان اهمیت دارند. از  اعتماد کردند نمی ترسند و حتی در وجودشان حس مراقبت از دیگران و محیط اطراف را دارند. به کلمه  "ما"علاقه دارند و به "ما" بودن توجه دارند. 

درگیری های کاری آنها را ناراحت نمی کند آنها وقت رفتن  را می شناسند و می دانند چه زمانی باید روش های قبلی را ترک و به سراغ راهکار ها و روش های جدید بروند و مدام خود را در رسیدن به روش ها و عملکردهای نوین به روزرسانی می کنند و به راه منحصر به فرد برای خروج از شرایط پیچیده می رسند.

مدیران موفق کیفیت را بر کمیت ارزش می دهند. مدیران موفق با  اعداد صحبت می کنند.درآمد ممکن است یکی از کلمات مورد علاقه آنها باشد. آنها به جزئیات توجه دارند و به طور طبیعی اعداد را برای مدیریت ضرر و پس انداز سود دنبال می کنند.

مدیران موفق می خواهند بیشتر و بیشتر در مورد همه چیز بدانند. همچنین از این اطلاعات به طور مثمر استفاده می کنند و با افرادی که دوست دارند همه چیز را بفهمند و روحیه پیشرفت مستمر دارند به خوبی کار می کنند.

آزاده مختاری

 

 

کدخبر: 729525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟