آیا موارد اخیر مسمومیت در تهران به کیفیت آب ربط دارد؟ / آبفا: آب تهران آلوده نیست

مسمومیت در تهران / در دو روز گذشته چند مورد مسمویت در تهران مشاهده شده است. برخی پیام ها در فضای مجازی از مشاهده موارد مسمومیت در تهران حکایت دارد. مسمومیت در تهران در مناطق مختلف پایتخت رخ داده است. برخی شهروندان مسمومیت در تهران را به کاهش کیفیت آب ربط داده اند، اما شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید دارد که آب پایتخت به هیچ وجه آلوده نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در دو روز گذشته برخی پیام هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، از این حکایت دارد که افراد مختلف در مناطق گوناگونی از تهران دچار مسمومیت شده اند. این مسمومیت ها بیشتر در مناطق تهرانپارس، یوسف آباد و بخش هایی از غرب تهران مشاهده شده است.

اما در حالی برخی شهروندان این مساله را به کیفیت پایین آب پایتخت ربط می دهند که پیگیری های رکنا از شرکت آب و فاضلاب استان تهران نشان می دهد که این شرکت در سطح استان تهران 74 ایستگاه، برای پایش لحظه ای کیفیت آب پایتخت دارد.

یک مقام آگاه در آبفای تهران در گفت و گو با رکنا تاکید کرد که خروجی های آب تهران در لحظه توسط این شرکت رصد می شود و اگر آب تهران آلوده شود، اول از همه مسئولان این شرکت متوجه می شوند و به شهروندان اطلاع رسانی می کنند.

این مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد که اگر آب تهران آلوده شود، قطعا افراد بسیاری مسموم خواهند شد و صرفا نمی توان براساس تعدادی معدودی پیام و پست در فضای مجازی به آلودگی آب تهران پی برد.

کدخبر: 725075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟