سردار فدوی: عملکرد ما طبق دستورات اسلام و انسانیت است / اگر دل ها یکی باشد کارها به خوبی انجام می شود
حجم ویدیو: 5.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

بدهی شهرداری تهران به سپاه پاسداران از جمله مسائلی است که بارها مطرح شده  و از سوی دیگر نیز مسئولین شهری چندین بار درباره بدهی های بنیاد تعاون سپاه مسائلی را مطرح کرده اند که از سوی سپاه نیز تکذیب شده است. اما در این بین مسئله ای که وجود دارد این است که باید پوبی میان شهرداری تهران و سپاه پاسداران رد و بدل شود. حال از آنجایی که شهرداری تهران بدهی سنگینی را روی دوش خود احساس می کند و طبق گزارش های منتشر شده بیش از 69 هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری تهران است باید دید که سپاه پاسداران با بدهی و طلب های خود چه کاری انجام می‌دهند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی براینکه شهرداری تهران بدهی هایی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد حال در دوره جدید تکلیف این بدهی ها چه خواهد شد گفت: از اول عالم و خلقت مسئله بدهی و بستانکاری وجود داشته است. اینها اصلا مهم نیستند. عملکرد ما در راستا و طبق دستورات اسلام و انسانیت است و آنجایی که باید کاری انجام شود حتما اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: حساب و کتاب‌هایی وجود دارد. مسئله حساب رسی های مختلف وجود دارد و مسئله دیوان عالی نیز هست و پیگیری نیز خواهد شد اما مهم ترین مسئله این است که اگر دل‌ها یکی باشند کارها به خوبی انجام می‌شوند اما اگر دل ها برقرار نباشد هر کار آسانی به یک معضل و گرفتاری تبدیل خواهد شد.

کدخبر: 724635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟