اصلاح طلبان در 4 سال 28 هزارمیلیارد تومان  به بدهی های شهرداری تهران افزودند
علیرضا زاکانی شهردار تهران در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:در شهرداری در دوره های گذشته زحمات زیادی برای شهر تهران کشیده شده و البته نقص هایی نیز وجود دارد و ما باید بدون اینکه به گذشتگان برچسب بزنیم، ناظر به آینده نگاه کنیم و از اشتباهات گذشته عبرت بگیریم.

وی اضافه کرد: شهرداری تهران ۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که ۱۲.۵ هزار میلیارد باید بابت آن سود بانکی پرداخت کنیم اما این به معنای بن بست نیست و شهر ظرفیت های زیادی دارد و راه های متنوعی وجود دارد که بن بستی برای ما نمی گذارد.

به گزارش خبرنگار اجتاعی رکنا ،  علیرضا زاکانی امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که بدهی فعلی شهرداری 80 میلیارد تومان است. این رقم در حالی از سوی شهردار تهران امروز (29 شهریورماه 1400) شد که محمدعلی Large blue diamondنجفی (24 دی 96) زمانی که شهرداری تهران را تحویل گرفته بود اعلام کرده بودکه دیون و بدهی شهرداری تهران که تاکنون ثبت شده است 29 هزار و 500 میلیارد تومان است که 65 درصد از این بدهی به بانک‌ها است. ضمن اینکه 22 هزار و 600 میلیارد تومان نیز دیون و بدهی‌های شهرداری است که هنوز ثبت نشده است اما این رقم قطعا قطعی است.جمعابدهی 52هزار و 100 میلیارد تومان. Diamond suitیعنی در 4 سال 28 هزارمیلیارد تومان بدهی اضافه شد.
بدین ترتیب اصلاح طلبان در مدت 4 سال 28 هزار میلیارد تومان به بدهی های شهرداری تهران افزودند و رفتند.

 

کدخبر: 722262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟