مرد کابینت ساز درس غیرت داد/ هدیه نجات بخش برای کرونایی ها + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 19.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26

بیماران کرونایی این روزها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند. علاوه بر دارو، دستگاه اکسیژن ساژ نیز از نیاز های برخی کرونایی ها به شمار می رود. یک کابینت ساز اهل گلپایگان دستگاه اکسیژن رایگان به کرونایی ها اهدا می کند. در روز هایی شمار کرونایی ها در کشور رو به افزایش است، این اقدامات می تواند از قدری از درد و رنج کرونایی ها بکاهد.

به گزارش خبرنگار رکنا، مدتی بود که برگه ای در پشت شیشه یک کابینت سازی توجه عابران را به خود جلب می کرد و برخی از شهروندان گلپایگانی تماس هایی را با خبرنگار رکنا گرفته و خبر از یک اتفاق خوب می دادند.

کپسول اکسیژن رایگان

اما موضوع از این قرار است که آقای زیبایی و همکارش آقای فصاحت در گلپایگان تصمیم گرفتند در روزهایی که بیماران مبتلا به کرونا نیاز به اکسیژن دارند، چندین کپسول و دستگاه اکسیژن ساز و ملزومات آن را تهیه کنند و به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهند.

این موضوع توسط خبرنگار رکنا پیگیری شد و در بازدیدی از این کارگاه مشخص شد افرادی که نیازمند اکسیژن هستند به ایشان مراجعه کرده و با سپردن یک کارت ملی دستگاه را به امانت می برند.

مدیر این کارگاه به خبرنگار رکنا گفت که در تلاش است تا با کمک مردم و همکارانش دستگاه های بیشتری تهیه نماید و بتواند در این روزهای سخت به همشهریانش کمک کند.

کدخبر: 714802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟