وزیر بهداشت سرپرستان جدید دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و بابل را منصوب کرد
تبلیغات

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دو حکم جداگانه، حاتم بوستانی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اهواز و حسین قربانی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

 

 

 

.

 

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1073312
  • فیلم/ محمود پاک‌نیت از پشت‌صحنه «شهرزاد» گفت؛ مصطفی زمانی همیشه نمازش را می خواند

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات