هق هق گریه سردار در کَپر / اشک های نازنین سیستان و بلوچستان را سیراب کرد + فیلم
حجم ویدیو: 5.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

سیستان و بلوچستان این روزها حال خوبی ندارد. همین چند روز پیش بود که ویدئویی از یک دختر نوجوان از سیستان و بلوچستان به نام نازنین منتشر شد که در آن به خاطر بی آبی اشک می ریخت. اما این ویدئو خیلی زود تاثیر خود را گذاشت و سپاه و ارتش برای نشاندن لبخند روی چهره نازنین و کمک به مردم دوست داشتنی سیستان و بلوچستان دست به کار شدند.

ویدئویی از سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه منتشر شد که پای درد دل های مردم منطقه محروم سیستان و بلوچستان داخل یک کپر نشسته و اشک می ریزد.

سردار دست مردی را که از نبود امکانات گلایه داشت و از بیماری های کودکان منطقه می گفت می بوسد و قول آب رسانی و ایجاد یک بیمارستان صحرایی در منطقه را می دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این ویدئو به زنان و مردان زجر کشیده منطقه می گوید، من خادم شما هستم و نوکری شما را می کنم.  در ویدئویی دیگر تلاش غیور مردان نیروی زمینی ارتش کشورمان را می بینیم که در حال خدمات برای آب‌رسانی به مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان هستند. کاربران به این حرکت جهادی سپاه و ارتش واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: «سپاه و ارتش هر کجا لازم بوده در کنار هم به کمک مردم رفتن و به دنبال حل مشکلات مردم بودن.» کاربر دیگری نوشت: «ببین حال مردم چقدر خرابه که سردار پاکپور که مرد روزهای سخته این جوری شونه هاش از درددل مردم می لرزه.»

کدخبر: 703592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟