جاده هراز مسدود شد + جزئیات

براساس اعلام فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، جاده هراز از امروز ساعت ۸ تا ۱۵ مسدود است. جاده هراز همچنین فردا به دلیل عملیات راهسازی در محدوده استان مازندران مسدود خواهد بود. توصیه می شود در این ساعات هموطنان از محورهای جایگزین جاده هراز استفاده کنند.

به گزارش رکنا، ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جاده هراز به دلیل عملیات راهسازی در محدوده حوزه استان مازندران امکانپذیر نیست و این ممنوعیت از ساعت ۸ صبح امروز ۱۷ به علت امروز و فردا اجرا و هموطنان باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از بین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده است و هموطنان بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

کهریزی ادامه داد: ممنوعیت تردد در وضعیت شیوع کرونا همچنان در محورهای شرق استان همچنان ادامه دارد و در محدوده گدوک در صورت خروج خودروهای بومی و غیر بومی دوربین‌های نصب شده جریمه مربوطه را اعمال خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

کدخبر: 702041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟