فیلم تلخ هل دادن پیرمردها توسط پلیس در صف تزریق واکسن کرونا!
حجم ویدیو: 3.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

تزریق واکسن کرونا از آغاز تا به امروز حواشی زیادی را به همراه داشته است. تزریق واکسن کرونا این روزها دغدغه بسیاری از اقشار جامعه است. حالا بی برنامگی باعث شده که تزریق واکسن کرونا کمی با مشکل روبه رو شود و شاهد صحنه های ناراحت کننده ای در صف های انتظار برای تزریق واکسن کرونا باشیم درست مثل فیلمی که دیدن آن باعث ناراحتی هر بیننده ای می شود.

به گزارش رکنا، از آغاز واکسیناسیون افراد بالای 70 سال در کشور هر روز شاهد اتفاق های عجیب و غریبی بودیم. از ناهماهنگی برای تزریق فاز اول تا ناهماهنگی برای تزریق فاز دوم. شلوغی بسیار زیاد برخی از مراکز تزریق مثل خانه بهداشت محدوده شریعتی که چندین گزارش از عملکرد نامناسب این مرکز در رکنا کار شد. عدم وجود واکسن برای تزریق دوز اول و یا دوز دوم حاکی واکنش های خبری زیادی را به همراه داشت .

با آغاز عملیات تزریق واکسن در چند روزگذشته دوباره شاهد صف های طولانی در برخی از مراکز بودیم، پای درددل هرکدام از افرادی که در صف ایستادند بایستی گفته های زیادی دارند. این روزها که بازار داغ خبرهای مربوط به تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای 75 سال داغ است انتشار یک ویدیو چند دقیقه ای از درگیری یک افسر پلیس با افرادی که داخل صف ایستاده اند واکنش های تند دیگری را در پی داشت.

این که این فیلم مربوط به کدام استان و شهر هست و چه زمانی این اتفاق افتاده است مشخص نیست. در این فیلم چند ثانیه ای پیرمردها از اینکه در صف ایستاده اند ناراحت و عصبی شده اند و افسر پلیس هم باید نظم را برقرار کند. در این میان یک لحظه عصبانیت اتفاق ناخوشایندی را رقم می زند. این درحالی است که کشورهای دیگر فرآیند واکسیناسیون به درستی و بدون هیچ مشکلی به سرانجام رسیده است.

 

 

 

کدخبر: 700027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟