پیام‌ های تسلیت درپی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

تعدادی از خبرنگاران محیط زیست در راه بازگشت از ارومیه در حوالی نقده به دلیل واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا، پیام تسلیت برخی از مسئولین و اهالی رسانه در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده به شرح زیر است:

علی ربیعی، سخنگوی دولت

علی ربیعی، سخنگوی دولت در توییتر خود نوشت: دو نفر ازخبرنگارانی که با قلم ودوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می‌نوشتند، دخترانمان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی درحادثه‌ای خونبار جان خود را درحین ماموریت از دست دادند.این حادثه رابه خانواده جان باختگان، همکاران رسانه‌ای به ویژه ایسنایی‌ها و ایرنایی‌ها  تسلیت می‌گویم.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه

محمدجواد ظریف در پی درگذشت فوت چند تن از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه در صفحه فضای مجازی اش نوشت: از شنیدن این خبر غم انگیز بسیار متاثر شدم. برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای شما، همکاران و خانواده داغدار و صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد

براساس آخرین اخبار دریافتی از خبرنگاران حاضر در صحنه، تا کنون دو نفر از این خبرنگاران شامل مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی، خبرنگار ایرنا جان خود را از دست داده و 22 نفر نیز مصدوم شده اند.

در پی این حادثه، محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با صدور پیامی، درگذشت خبرنگاران حادثه ارومیه را تسلیت گفت.

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد

 پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جان باختن 2 تن از  خبرنگاران رسانه های گروهی در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده:

سید عباس صالحی گفت: خبر سانحه اتوبوس خبرنگاران ،سوزناک و باورنکردنی بود و هست. دو خانم خبرنگار توانمند که  اکنون در میان ما نیستند؛ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی.

به خانواده این عزیزان و جامعه خبرنگاران بویژه همکاران‌شان در ایرنا و ایسنا صمیمانه تسلیت می‌گویم.

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست در مجلس

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با ابراز تاسف از حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، گفت: چرا متولیان محیط زیست به جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود باشند به اقدامات عظیم تبلیغاتی دست می زنند و جان خبرنگاران را به خطر می اندازند؛ به طور قطع این حادثه را با جدیت پیگیری و بررسی خواهیم کرد.

مهدی ابراهیمی، سردبیر پایگاه خبری رکنا

درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران را به خانواده عزادار و جامعه مطبوعات تسلیت می گویم. این دو عزیز شهدای راه قلم هستند و یادشان و آثارشان همیشه ماندگار.

محمدرضا نوروزپور، مدیرعامل ایرنا

محمدرضا نوروزپور، مدیرعامل ایرنا در توییتی نوشت:

ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند. روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد.

به خانواده‌ این عزیزان و خصوصا به دوست عزیزم بهراد مهرجوی نازنین بابت از دست دادن همسر نازنیش، ریحانه تسلیت می گویم.

کدخبر: 699406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟