افزایش 3 تا 4 درصدی خروج وسایل نقلیه از تهران در ایام انتخابات 1400

در حالی که به فردا قرار است انتخابات 1400 برگزار شود، در روزهای پایانی این هفته خروج وسایل نقلیه از تهران نسبت به دو هفته گذشته بین 3 تا 4 درصد افزایش یافته است.

به گزارش رکنا، عادل مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص وضعیت تردد در جاده‌های استان تهران اظهار داشت: تردد در آزادراه تهران -پردیس، محدوده بابایی، محور تهران -بومهن، محدوده پلیس راه جاجرود، محور دماوند - فیروزکوه (محدوده شهر دماوند)، آزادراره قم -تهران (محدوده پل حرم - پل کاظمی)، محور زردبند -فشم (محدوده رودک)، محور ری -ورامین (محدوده قلعه نو به صورت سنگین در حال انجام است.

مصدقی در خصوص میزان خروجی وسایل نقلیه از استان تهران در روزهای منتهی به انتخابات 1400 گفت: طی چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه تعداد ۳۲۲ هزار و ۷۶۵ وسیله نقلیه، چهار شنبه ۱۹ خرداد ماه تعداد ۳۱۲ هزار و وسیله نقلیه و ۴۳ چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۳۰۱ هزار و ۸۵۹ وسیله از استان خارج شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: آمارها بیان گر آن است که چهارشنبه این هفته نسبت به چهارشنبه دو هفته قبل ۳ تا ۴ درصد افزایش خروج از تهران را داشته ایم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟