کرونا جان۱۶۵ ایرانی دیگر را گرفت / ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر نارنجی

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا در ایران را تا امروز ششم خردادماه اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون سه میلیون و ۵ هزار و ۶۳۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۹۳ هزار و ۹۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۶۳ دُز رسید افزود:از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۷۵ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۳۸۴ نفر رسید بیان داشت : خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۹۶ هزار و ۵۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.چهار هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۹ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، در 24 ساعت گذشته مجموعا 169 هزار و 254 دز جدید واکسن کرونا به ایرانیان تزریق شده است که آمار کامل واکسیناسیون به 3 میلیون 499 هزار و 563 دز رسیده است. دیروز هم 184 هزار و 247 دز جدید واکسن در ایران تزریق شده بود. در مجموع در دو روز گذشته بیشترین آمار تزریق واکسن کرونا را در ایران داشتیم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟