واکسیناسیون کرونا به سربازان رسید

سردار حسین رحیمی تاکید کرد: اولویت تزریق واکسن کرونا در مجموعه پلیس تهران بزرگ نیروهای عملیاتی هستند و فرقی ندارد این نیرو کادر باشد یا سرباز، به هر دو واکسن تزریق می شود.

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واکسن کرونا را به سربازانی که در اختیار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم هستند، تزریق می‌کنند یا اولویت با مأموران کادر است، اظهار کرد: همانطور که گفتم اولویت ما مامورانی است که بیشتر با مردم سر و کار دارند و به مأموریت‌ها و عملیات‌ها می‌روند.

وی افزود: برای ما فرق نمی‌کند این مأمور کادر است یا سرباز ، اگر در دستگیری‌ها و مأموریت‌ها شرکت می‌کنند باید در اولویت تزریق واکسن کرونا باشند و حتماً برای آنها واکسن تزریق می‌شود.

روز گذشته سردار رحیمی از آغاز واکسیناسیون پلیس در تهران خبر داد و گفت: واکسیناسیون مأموران نیروی انتظامی در تهران بزرگ آغاز شده است، در واقع اولویت تزریق واکسن را برای همکارانی که با متهم و با مردم سر و کار دارند آغاز کرده‌ایم. واکسیناسیون در پلیس تهران بزرگ از پرسنل رده پایین‌تر که بیشتر عملیاتی هستند آغاز شده است و این کار در حال انجام است.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از پرسنل کلانتری‌ها، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و باقی مأموران که بیشتر از افراد دیگر با متهم در ارتباط هستند، واکسن کرونا دریافت کرده اند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟