سفر در ایام فطر ممنوع!

سفر رفتن در عید فطر بدلیل کاهش شیوع کرونا در کشور ممنوع است.

به گزارش رکنا، محسن فرهادی درباره محدودیت و ممنوعیت اعمال‌شده برای سفر‌های عید فطر افزود: در مصوبه همه سفر‌ها و عبور و مرور ممنوع اعلام شده است. البته بلیت برخی پرواز‌ها قبل‌تر فروخته شده است که باید وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط تمهیداتی بیندیشند تا سفر‌ها و مراودات بویژه زمینی از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) ساعت ۲ بعدازظهر تا روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ممنوع شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: در واقع این کار یک نوع قرنطینه تردد بین استانی است و هیچ سفری نباید انجام شود و اراده بر قطع سفر‌ها است. دلیل این کار هم مشخص است، زیرا تردد جمعیت انتقال گونه‌های جدید ویروس کرونا که در استان‌هایی مانند یزد و ... را تسهیل می‌کند و خدایی‌نکرده سفر‌ها منجر به گسترش سوش‌های جهش یافته نشود.

دکتر فرهادی تاکید کرد: درباره سفر‌های جاده‌ای نیروی انتظامی مکلف شده است تا راه‌ها را ببندد و اجازه تردد ندهد. با برنامه‌های نیروی انتظامی طبیعتا هم باید خودرو را بازگرداند و هم اعمال جریمه صورت گیرد و این موضوع شامل همه استان‌های کشور است و کاری به رنگبندی شهر‌ها نداریم.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟