حریرچی: فاجعه مرگ های کرونایی ۳ تا ۴ هفته آینده/ شک نکنید
حجم ویدیو: 16.31M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13

ایرج حریرچی در یک برنامه تلوزیونی از ورود کشور به موج چهارم کرونا خبر داد و انتقادات تندی را علیه مسئولان گردشگری مطرح کرد.

به گزارش رکنا، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این که قطعا وارد پیک چهارم کرونا شده‌ایم، گفت: برخی افراد طوری برخورد می‌کنند انگار وزارت بهداشت کرونا را آورده است، اما همکاران ما دارند زیر فشار خرد می‌شوند.

وی با انتقاد از فشارهای مسئولان گردشگری برای کاهش محدودیت های کرونایی گفت: مگر صنعت گردشگری در دیگر کشور‌های دنیا چه کار می‌کنند، برخی صنایع مثل گردشگری باید دندان روی جگر بگذارند.

حریرچی تصریح کرد: در چند هفته آینده روند ویروس کرونا از نظر سرپایی، بستری و مرگ و میر مبتلایان صعودی خواهد بود. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که با توجه به افزایش روند سرپایی و بستری بیماران کرونایی تا ۳ الی ۴ هفته آینده روند صعودی را به خصوص برای مرگ و میر افراد داشته باشیم.

معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها راه حل جلوگیری از ابتلا به ویروس کروناست و باید تماس و مواجه با دیگران در داخل یا بیرون منزل به صورت تفریح، مسافرت، نزدیکی با همکاران در محل کار، در منزل آشنایان و ... را به عنوان یک وظیفه عمومی کاهش دهیم.

حریرچی در پایان اظهار داشت: افرادی که تاکنون شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده اند بیشتر در معرض آسیب کرونا هستند، چراکه دیگران به علت‌های گوناگون به این بیماری مبتلا شده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند، اما در حال حاضر بدن آن‌ها ایمنی لازم را دارد و به احتمال بسیار کم مجدد به کرونا مبتلا شوند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟